Wniosek o uzupełnienie treści aktu stanu cywilnego
Sposoby dostarczenia dokumentów
- Wizyta w urzędzie
-
Listownie, drogą pocztową -
Faxem -
Formularz elektroniczny
Sposoby odbioru dokumentów
- Osobiście
-
Pocztą -
Elektronicznie
Wymagane dokumenty
Pobierz wniosek w postaci pliku .pdf
Pobierz wniosek w postaci pliku programu Word
1. Wniosek o uzupełnienie treści aktu.
2. Załączniki:
- dokument stanowiący podstawę do uzupełnienia (np. odpis skrócony aktu urodzenia, małżeństwa, zgonu).
3. Do wglądu:
- dowód osobisty
Komórka organizacyjna
Urząd Stanu Cywilnego w Tucznie
Opłaty
Opłata skarbowa gotówką w kasie urzędu lub przelewem na konto.
· za wydaną decyzję – 39,00 zł.
Termin i sposób realizacji
Do 30 dni (po przeprowadzeniu postępowania wyjaśniającego), a w sprawach szczególnie skomplikowanych do 60 dni.
Podstawa prawna
art. 36 ustawy z dnia 29 września 1986r. - Prawo o aktach stanu cywilnego (Dz. U. Nr 36, poz. 180 z póź. zmianami).
Tryb odwoławczy
Odwołanie wnosi się do Wojewody Zachodniopomorskiego w Szczecinie za pośrednictwem organu, który wydał decyzję. Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.
Dodatkowe informacje, uwagi
Decyzja administracyjna, której odbiór następuje osobiście bądź drogą pocztową za zwrotnym potwierdzeniem odbioru.