Wydanie zaświadczenia o zameldowaniu
Sposoby dostarczenia dokumentów
- Wizyta w urzędzie
-
Listownie, drogą pocztową -
Faxem -
Formularz elektroniczny
Sposoby odbioru dokumentów
- Osobiście
-
Pocztą -
Elektronicznie
Wymagane dokumenty
Pobierz wniosek w postaci pliku .pdf
- podanie o wydanie zaświadczenia o zameldowaniu na terenie gminy lub
- do wglądu – dokument potwierdzający tożsamość (dowód osobisty)
Opłaty
- wniosek - nie podlega opłacie skarbowej
- zaświadczenie - 17PLN
- nie pobiera się opłat od zaświadczeń wydawanych do celów nauki, szkolnictwa i oświaty pozaszkolnej, zdrowia ubezpieczenia społecznego, ubezpieczenia zdrowotnego.
Termin i sposób realizacji
Bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie 7 dni.
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (tekst jednolity: Dz.U. z 2006r. Nr 139 poz. 993 ze zm.)
Dodatkowe informacje, uwagi
Zaświadczenie wydaje się wyłącznie osobie, której ono dotyczy (ewentualnie osobie posiadającej notarialne upoważnienie do otrzymania zaświadczenia).